Pełna wersja

Projekt pn. "Tarnogród - miejsce z przyszÅ‚oÅ›ciÄ…" podsumowany

2015-07-23 08:05

ZakoÅ„czyÅ‚a siÄ™ realizacja projektu pn. "Tarnogród - miejsce z przyszÅ‚oÅ›ciÄ…" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, który byÅ‚ kontynuacjÄ… dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych gminy Tarnogród oraz budowaniu marki Tarnogród.

Celem projektu była międzynarodowa promocja województwa lubelskiego poprzez rozpowszechnianie informacji o marce gospodarczej "Tarnogród miejsce z przyszłością". Ponadto projekt służył poprawie warunków inwestowania oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej w kierunku pozyskania inwestorów zewnętrznych jako narzędzie do wypromowania marki. Projekt obejmował:

Opracowanie "Audytu marketingowego w zakresie potencjalnych inwestorów".

Opracowanie aplikacji na telefony komórkowe "Zainwestuj w Tarnogrodzie" z aktualną bazą terenów inwestycyjnych w Gminie Tarnogród będącą doskonałą kampanią marketingową w celu pozyskania potencjalnych inwestorów przy zastosowaniu nowoczesnych środków komunikacji internetowej,

Dwie wizyty studyjne dla przedstawicieli gminy na międzynarodowych targach w Poznaniu oraz Kielcach, które były doskonałą okazją i kampanią do promocji marki Tarnogród oraz potencjału gminy pośród wystawców krajowych oraz zagranicznych.

Zorganizowanie Imprezy Tarnogród - miejsce z przyszłością transmitowaną online (w ramach Dni Tarnogrodu), którą odwiedziło łącznie około 4 tys mieszkańców województwa lubelskiego i podkarpackiego. Dzięki przekazowi online, poprzez stronę internetową www.tarnogrod.eu impreza była doskonałym elementem wzmacniającym markę i posłużyła do właściwej prezentacji zasobów gminy Tarnogród

Wyposażenie Centrum Obsługi Inwestora w aparat cyfrowy, kamerę cyfrową, zestaw 4 kamer do zdalnego przesyłu obrazu oraz materiały promocyjne (torby, kubki, teczki, pendrive, długopisy, notesy oraz kalendarze) opatrzone logotypami RPO WL na lata 2007-2013, kodami QR oraz znakiem marki "Tarnogród miejsce z przyszłością".

fot. UM Tarnogród

UM Tarnogród