Pełna wersja

Gdzie zorganizować event promocyjny dla firmy?

2017-08-13 00:28

Wprowadzasz na rynek nowy produkt? W ramach Twojej działalności powstała nowa marka? Rozszerzyłeś działalność o kolejną filię? To tylko kilka powodów ku temu, by zorganizować ciekawy event promocyjny. Równie ważny jest wybór odpowiedniej lokalizacji. Czyli jakiej? Oto kilka kwestii, które warto mieć na względzie.

Eventy promocyjne niejedno mają imię. Inaczej wygląda organizacja eventów w Warszawie czy okolicach, gdy odbiorcami są poważni kontrahenci biznesowi, a inaczej, kiedy promocja jest nakierowana na odbiorcę końcowego, czyli klienta. Jednak w każdym przypadku miejsce musi być wystarczająco atrakcyjne, by z jednej strony pozytywnie wpłynęło na Twój wizerunek, a z drugiej - przyciągnęło taką liczbę gości, jakiej oczekujesz. Jaką lokalizację więc wybrać?

Tam, gdzie łatwo dotrzeć

Eventy promocyjne nakierowane są zazwyczaj na dużą grupę odbiorców. Chyba że mówimy o ekskluzywnym szkoleniu produktowym dla przedstawicieli kontrahentów, którzy później mają się skoncentrować na promocji Twoich produktów. Niemniej jednak, zazwyczaj jest tak, że im więcej osób ma szans zapoznać się z komunikatem promocyjnym, tym lepiej. A by tak właśnie się stało - lokalizacja, w której event będzie się odbywać musi znajdować się w miejscu, do którego łatwo dotrzeć. Leśna polana w odludnym miejscu, a owszem, jest ciekawą przestrzenią, by zorganizować duży festyn, ale… kto na nią dotrze poza organizatorami? Zdecydowanie lepszym pomysłem jest organizowanie imprez w centrum Warszawy i podobnych miejscach - takich, do których dojechać można autem, dotrzeć komunikacją miejską, rowerem, a nawet pieszo.

Pamiętać warto, że nawet otwarte eventy nie muszą być realizowane pod przysłowiową chmurką. Aby niepogoda nie przeszkodziła, a uczestnicy mogli skorzystać z różnego rodzaju atrakcji, można wybrać duże centrum rozrywki, takie jak np. warszawska Hulakula, gdzie największa sala może pomieścić nawet 3000 osób jednocześnie.

Im więcej atrakcji, tym lepiej

Aby promocja była skuteczna, musi oddziaływać na odbiorców na wielu poziomach. Nawet jeśli masz najlepszy produkt, jeśli przedstawisz wyłącznie jego merytoryczne zalety i zrobisz to "na sucho" - odbiór będzie znikomy a ludzie nie zapamiętają nic. Pozytywny wizerunek marki buduje się na emocjach. Wykorzystaj tę wiedzę, organizując event promocyjny. Jak?

Zaproś gości skutecznie

Wybrałeś już odpowiednie miejsce na event promocyjny? Masz cały program, a organizację powierzyłeś specjalistom? Teraz czas ogłosić to światu. W jaki sposób? Wszystko zależy od skali, na jaką wydarzenie się odbywa.

Pamiętaj, że o to również zatroszczyć się możesz zarówno sam, jak i korzystając z profesjonalnego wsparcia. A jako że event promocyjny, by się opłacił, powinien zyskać jak największy zasięg - warto upewnić się, że organizacja imprezy w Warszawie czy okolicach zostanie powierzona ekspertowi. To przyniesie najlepsze rezultaty.

Red.