Z teczkami ofertowymi natomiast jest zupełnie inaczej. To niepozorny gadżet reklamowy, który jednak może przynieść naszej firmie znacznie więcej korzyści niż niejeden oryginalny upominek, jaki zdecydujemy się wręczyć klientom.
Długa żywotność
Dobrze zaprojektowana, czyli przede wszystkim estetyczna i funkcjonalna, teczka ofertowa ma szansę posłużyć przez dłuższy czas. Nawet bowiem jeśli pierwotnie klient otrzymał w niej ofertę naszej firmy, po jakimś czasie jej zawartość prawdopodobnie ulegnie zmianie. Być może dokumenty, które w niej były zostaną gdzieś przełożone, a być może stracą aktualność, a teczka będzie dalej służyła jako oprawa dla innych papierów. W ten sposób też reklama naszej firmy, którą umieścimy na teczce, będzie miała dłuższe życie. Co więcej, może nawet mieć znacznie szerszy zasięg. Teczka, choć z inną już zawartością, może bowiem trafiać do kolejnych osób, wśród których mogą znaleźć się potencjalni klienci firmy. Niezmiernie ważne jest zatem, by treści umieszczone na teczce ofertowej były jak najdłużej aktualne.
Krótki czas produkcji
Chyba większość osób, do których obowiązków należy m.in. zamawianie druków reklamowych i gadżetów, potrzebowała ich nieraz w bardzo krótkim czasie. Nie wszystko jednak da się tak wyprodukować. Czasami wręcz trzeba czekać na zamówienie kilka tygodni. Inaczej jest z teczkami ofertowymi, które możemy przygotować i wydrukować nawet w ciągu kilku dni. Oczywiście, jest to możliwe przy założeniu, że mamy pomysł na to, co chcemy na nich umieścić i współpracujemy z dobrym grafikiem, który szybko przygotuje projekt, a może nawet sam podpowie jakieś ciekawe rozwiązania. Sam druk nie zajmie dużo czasu. Dobre drukarnie internetowe, dysponujące nowoczesnymi systemami informatycznymi, pozwalają na złożenie zamówienia o każdej porze i gwarantują jak najszybszą realizację zlecenia.
Atrakcyjna cena
Argumentem przemawiającym za wyprodukowaniem teczek ofertowych jest również ich atrakcyjna cena. W porównaniu z innymi gadżetami za teczki nie zapłacimy dużo. Oczywiście, im większy nakład, tym ich cena jednostkowa będzie niższa. Biorąc jednak pod uwagę ich szerokie zastosowanie (oprawa dokumentów dla klientów lub informacji na temat działalności i oferty firmy czy po prostu segregacja dokumentów na biurku) zamówienie dość dużego nakładu nie będzie trudne.