Pierwszą część spotkania doradcy w projekcie Google Internetowe Rewolucje poświęcili na przedstawienie narzędzi, które pozwalają ocenić stan obecności firmy w sieci i przeanalizować dotychczas prowadzone działania. Mateusz Adamiak oraz Sebastian Skurski pokazali również rozwiązania za pomocą których firma może dotrzeć do swoich potencjalnych klientów znajdujących się w okolicy, właściwie zaprezentować swoją ofertę użytkownikom smartfonów, zaistnieć na rynkach zagranicznych. Po zakończeniu spotkania każdy mógł umówić się na indywidualne konsultacje z doradcą w projekcie Google Internetowe Rewolucje.
Druga część spotkania została poświęcona możliwościom aplikowania przez firmy z sektora MŚP o środki unijne w ramach ogłoszonego konkursu w ramach działania 3.7 Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020. Firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie na rozwój w kwocie do 2 mln zł (mikro i małe firmy) lub 3 mln zł (średnie firmy). Olga Śniadecka z Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie przedstawiła warunki i zasady przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie w ramach ogłoszonego konkursu.
Partnerami merytorycznymi spotkania byli Google Internetowe Rewolucje oraz Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie.