Biłgorajskie Centrum Obsługi Inwestora Sp. z o.o. zaprosiło na praktyczne warsztaty dla przedsiębiorców i osób zainteresowanych marketingiem internetowym “Google Moja Firma: Jak z sąsiada zrobić klienta". Czwartkowe spotkanie, które odbyło się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Biłgoraju, zorganizowano w ramach projektu Google Internetowe Rewolucje.
Uczestnicy warsztatów mieli okazję dowiedzieć się co to jest Google Moja Firma, jakie ma możliwości i dlaczego warto je posiadać, poznać bezpłatne sposoby dotarcia do klientów lokalnych oraz metody zdobywania opinii i dbania o ich jakość.
- Wizytówka jest pomocą do pozycjonowania się. Chcemy przedstawić możliwości jakie daje przedsiębiorcom, bo co najważniejsze jest to usługa bezpłatna, podobnie jak nasze szkolenia - wyjaśnia Sebastian Skórski, doradca Google Internetowe Rewolucje.
Jak mówi wójt Wiesław Różyński organizacja szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorców stanowi ważną część działalności Biłgorajskiego Centrum Obsługi Inwestora, powołanego wspólnie przez samorządy miasta i gminy Biłgoraj przy współpracy z Biłgorajską Agencja Rozwoju Regionalnego.
- Dzisiaj żyjemy w Internecie, poprzez prowadzenie fanpage, umieszczanie zdjęć na Instagramie, tweetowanie, czy prowadzenie strony na LinkedIn - przekonuje Sebastian Skórski i dodaje, że wizytówka Google Moja Firma daje możliwość dotarcia do nowej grupy klientów i rozwoju firmy.