Pełna wersja

Stojaki reklamowe - 4 powody, dla których warto sięgnąć po taką formę reklamy

2019-05-29 19:38

Nie jest tajemnicą, że naprawdę skuteczna reklama to ta, którą widzimy. Stąd zapewne nieprzemijająca popularność firmowych ulotek i katalogów, które mimo rozwoju marketingu internetowego, nadal przynoszą satysfakcjonujące rezultaty w promowaniu towarów i usług. Ten tradycyjny sposób na dotarcie do większego grona klientów firmy okazuje się niezmiennie dobrym rozwiązaniem. Jak rozprowadzać ulotki, czy katalogi? Tutaj niezastąpione okazują się właśnie stojaki handlowe. Jednak to nie wszystko. Monidło - fotostand, ekspozytor handlowy, czy szyldy reklamowe - okazuje się, że możliwości jest coraz więcej. Jeśli Twoja firma potrzebuje skutecznej reklamy, a Ty wciąż się wahasz, czy zdecydować się na stojaki reklamowe, poznaj 4 podstawowe zalety takiej propozycji. Zapraszamy do lektury!

1. Różnorodność i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twój biznes

Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub uściślając - formę. Zapewne kojarzysz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to świetne produkty, które przede wszystkim przyciągają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:

Spośród czego możesz wybrać? Wiele zależy tutaj od tego, gdzie ma stanąć stojak reklamowy i jaki jest sam reklamowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli przygotowujesz event. Tego typu ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i zrobić zabawną fotkę - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak również imprez okolicznościowych (np. wesele).

Ekspozytor handlowy będzie dobrym wsparciem zarówno w codziennej sprzedaży, jak i podczas targów, konferencji - dzięki niemu idealnie zademonstrujesz swoją ofertę.

Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie zakomunikują światu o Twojej działalności i aktualnej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. A taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego biznesu i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebujesz. Co więcej, możesz zaproponować własny projekt, na bazie którego zostanie zrealizowany stojak reklamowy. Taką ciekawą opcję oferuje np. firma BROOKLYN na brooklyn.pl

2. Tania, a jednocześnie imponująco skuteczna reklama

Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te produkty? Zarówno skuteczność, jak i korzystna cena. Należy w tym miejscu podkreślić, że efektywność stojaków, jako formy reklamy, jest faktycznie wysoka - nie tylko z łatwością, ale także efektywnie dotrzesz do dużego grona odbiorców. Atrakcyjna forma, dobrze dobrana grafika i drobiazgowe wykonanie gwarantują, że taka forma reklamy będzie przyciągać wzrok i zwracać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie w pamięci. Klienci będą również zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.
Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że ulotki nie staną się po chwili jedynie makulaturą. Także ich cena okazuje się naprawdę atrakcyjna. Wystarczy spojrzeć na oferty dużych firm specjalizujących się w wytwarzaniu tego rodzaju rozwiązań.

3. Stojaki sprawdzają się w wielu sytuacjach

Wśród zalet stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, obowiązkowo trzeba wymienić duże możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak również w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie bezspornie niezastąpione podczas różnego typu wydarzeń (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Wielość form, wzorów i wielkości pozwala dostosować reklamę np. do wysokości pomieszczenia, w których będą stojaki. Całkowita odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy również na zewnątrz. Co równie istotne, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich doświadczy Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.

4. To rozwiązanie, które wystarczy na lata

Stojak reklamowy to rozwiązanie na długo i inwestycja, która zdecydowanie się opłaca. Jedyny warunek to wybór rozwiązania najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem wtedy zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego rodzaju z sukcesem posłuży przez naprawdę długi czas.

Red.