Pełna wersja

Kreatywność przy promocjach

2019-11-21 14:17

Na rynku istnieje wiele różnorakich firm, marek, usług czy dziedzin, gdzie mamy styczność z nie jednym a kilkunastoma kodami promocyjnymi.

Można to bardzo dobrze ukazać na przykładzie księgarni. Gdy wchodzi się do takiego sklepu, pierwsze co ukazuje się naszym oczom, to zazwyczaj stojące centralnie przy wejściu lub blisko koło niego stosy książek leżących na półkach bądź w specjalnym koszu do nich przeznaczonym, aby klient bez problemu mógł poszukać książki, które są objęte promocją. Większa część całego asortymentu księgarni nigdy nie ma rabatu, głównie typowe bestsellery, które na pewno się wyprzedadzą.

Sklepy stosują różnego rodzaju zabiegi dla ułatwienia klientom poszukiwań artykułów objętych wyprzedażą albo od razu podają nam na swoich stronach kody promocyjne, żeby pokazać klientowi, co może zyskać dzięki nim. Obok tego pojawia się także rozpiska zysków bądź potencjalnych przyszłych możliwości, które będziemy mogli wykorzystać. Jednym z takich typowych rabatów jest działanie często polegające na kupowaniu jednego bądź dwóch przedmiotów, gdzie trzeci można dostać albo po niższej cenie, czy dostać go po prostu za darmo. To już zależy konkretnie od sklepu, do jakiego chcemy się wybrać. Co sklep to inna oferta. Ma to jednak swoje plusy, gdyż jedne i drugie w taki czy inny sposób mogą nam się przydać.

W jednym sklepie skorzystamy na tym, a w drugim kompletnie na czymś innym. Zawsze będzie to z korzyścią dla nas. Jeśli chodzi o sklepy internetowe, to częstym zabiegiem stosowanym przez producentów są konkursy przez nich organizowane, polegające na np. wstawieniu zdjęcia z ich produktem i oznaczeniu go. Są też typowo tematyczne konkursy oraz takie, które polegają tylko na zgłoszeniu swojej kandydatury. Nagrodą główną są różnorakie kody promocyjne na wszystko, rabaty na dane produkty lub dostaniu do zamówionej przez siebie rzeczy, dodatkową otrzymuje się całkowicie za darmo. Jednak nie dzieje się to tylko w sklepach, do których chodzimy na co dzień, czy tych internetowych. Ma to również bardzo często miejsce restauracjach, a w szczególności tych należących do jednej sieci.

Rabaty dostają niejednokrotnie stali klienci, chociaż ci nowi też nie są wykluczeni. Można trafić na różne dni tematyczne, gdzie np. jednego dnia połowę mniej zapłaci się przy kupnie dania z makaronem. Te ciekawe rozwiązania mają na celu nie tylko przyciągnąć klientów, ale też uczynić ich zadowolonych ze swoich ulubionych dań, które mogą dostać w niższej cenie. Powoduje to również zadowolenie z danej restauracji, przez co jest duża szansa, że ten klient zadowolony z ich usługi, przyjdzie do nich na pewno nie jeden raz.

Rabaty i wyprzedaże nie są tylko po to, aby sklep mógł pozbyć się towaru z kończącego się sezonu, ale też dlatego, żeby klient mógł czerpać korzyści ze swoich ulubionych artykułów. Jednym z lepszych jest sts kod promocyjny dzięki któremu zyskamy dodatkowe korzyści, nie tylko w postaci wolnej kwoty. Warto też mieć na uwadze, że kody promocyjne, wyprzedaże, czy inne tego typu obniżki nie są długookresowe i trzeba się z nimi spieszyć, bo możemy już nie zdążyć.

Artykuł może zawierać treści komercyjne.

Red.