Aktualności w sklepie
Podczas pozycjonowania stron ważne jest, aby na bieżąco aktualizować nasze tematy, a także trendy i wydarzenia. Musimy regularnie śledzić wydarzenia i uroczystości, aby nasza oferta odpowiadała temu, co wyszukują konsumenci w wyszukiwarce Google. W zależności od naszych potrzeb możemy stworzyć landing page, które będzie powiązane z wydarzeniami, jakie nastąpią. Na ich podstawie można uruchomić dodatkowe podstrony zatytułowane np. prezenty na Walentynki. Oferta wcale nie musi być wówczas mocno wyeksponowana, ważne by nasza tematyczna zakładka była widoczna w odpowiednim miejscu.
Przycisk CTA
Dodatkowo do linkowania wewnętrznego wprowadzić możemy przycisk CTA na wysokości około 1/3 wpisu. Przycisk CTA pozwala na interakcje ze stroną internetową, w tym wypadku ze sklepem online. Może nim być zachęta do kupna, ale również numer telefonu, czy też link, który wprowadzi klienta na inną podstronę z wybranym produktem. Przyciski CTA powinny być ukryte np. we frazach kluczowych. Klient najeżdżając kursorem zauważy na pewno podświetlenie lub podkreślenie, które zachęci go do wejścia w podany link. Przyciski CTA są również ważne z tego względu, że mogą pomóc nam w przyspieszenie ruchu na stronie co pozwoli na znacznie zwiększenie sprzedaży, wyjaśnia ekspert PPC z agencji carted.
Frazy kluczowe
Oprócz przyciągających uwagę opisów produktów warto również wpisać w treść naszej strony słowa kluczowe. Są one niezbędne do pozycjonowania witryny. Najlepiej posłużyć się takim narzędziem jak Google Adwords, które nie tylko podpowie nam frazy, ale przede wszystkim sprawi, że możemy na ich podstawie dobrać odpowiednią kampanię reklamową.
Warto skorzystać przy tym z pomocy profesjonalnej agencji SEO, która zajmuje się marketingiem internetowym i nie tylko pomoże nam założyć całą stronę internetową wraz z szablonem oraz odpowiednim rozmieszczeniem tekstu względem grafik, ale dzięki popularnym narzędziom będzie na bieżąco sprawdzała ruch na stronie oraz działania naszych odwiedzających.