Pełna wersja

Jak znaleźć się w Google? Zwiększ widoczność swojej firmy w Internecie!

2020-03-31 11:26

W dzisiejszych czasach niemal każdy korzysta z wyszukiwarki Google. To tutaj znajdują odpowiedzi na dręczące ich pytania oraz - produkty do kupienia. Twoja firma ma stronę internetową? To wcale nie oznacza, że Twoi potencjalni klienci dotrą do niej w trakcie swoich poszukiwań. Jak zadbać o widoczność swojej strony w Internecie? To bardzo proste!

Pozycjonowanie stron - czyli pojaw się na pierwszej stronie wyników w Google!

Jak pojawić się w naturalnych wynikach Google? Z pomocą przychodzi pozycjonowanie stron. Katowice, Kraków, Warszawa - w każdym dużym mieście znajdziesz firmy, które się w tym specjalizują. Z pomocą przychodzi agencja SEO - Katowice szczególnie się wyróżniają pod tym względem, gdyż działa tutaj ich sporo. Jednak w pewnym zakresie możesz robić to samodzielnie. Na czym polega pozycjonowanie? Na odpowiedniej optymalizacji technicznej strony, nasyceniu jej treścią i słowami kluczowymi, a także na zdobywaniu do niej wartościowych linków. Jest to proces, który będzie trwał długo - do osiągnięcia pierwszych pozycji na najważniejsze frazy nieraz niezbędne są miesiące, a może nawet i lata. Jednak dobrze wypozycjonowana strona to prawdziwa inwestycja w przyszłość.

Dla kogo jest pozycjonowanie? Właściwie każda strona internetowa, która ma więcej niż kilka podstron może być wypozycjonowana. Jednak czym więcej podstron z treścią, tym większy potencjał ma dana witryna. Czasem działania pozycjonerskie są jedynie wsparciem sprzedaży, jednak niekiedy są one niezbędne - na przykład w sklepach internetowych.

Google Ads, czyli płatna reklama - błyskawicznie zwiększ sprzedaż!

Reklamy w Google za pomocą platformy Google Ads, to sponsorowane wyniki wyszukiwania. Znajdziesz je na samej górze, nad wynikami naturalnymi, oznaczone małą ikonką "Reklama". Jak działa reklama w Google?

  1. Dobierasz odpowiednie słowa kluczowe, na które chcesz, aby Twoja reklama się pokazywała.
  2. Optymalizujesz kampanię - m.in. dobierasz stawki, grupy docelowe, godziny wyświetlania.
  3. Włączasz kampanię - płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w Twój link!

Google Ads to świetne rozwiązanie dla osób, które oczekują szybkiej sprzedaży. Ruszasz z nową stroną internetową? Rozpoczynasz sezonową wyprzedaż? Google Ads pomoże Ci szybko osiągnąć wartościowy ruch. Pamiętaj jednak, że musisz dobrze zoptymalizować kampanię. Tak, aby nie przepłacać za dużo, ani nie wyświetlać reklamy na niewartościowe frazy. Płacisz tylko za kliknięcia, dlatego chcesz aby osoba, która weszła na Twoją stronę, była zainteresowana zakupem.

Google Moja Firma - pokaż się w Mapach Google!

Mapy Google są powszechnie używane zarówno jako nawigacja samochodowa, jak i do znajdowania interesujących sklepów czy punktów usługowych. Jeśli nie znasz okolicy, a zależy Ci na znalezieniu w pobliżu kawiarni lub fryzjera - z pewnością wstukasz to hasło do Map Google, które znajdą w pobliżu Ciebie odpowiednie miejsca. Dlatego jeśli zależy Ci na pozycjonowaniu lokalnym - widoczności dla osób w Twojej okolicy - koniecznie załóż wizytówkę w Google Moja Firma. Dokładnie ją uzupełnij, aby była jak najbardziej użyteczna. Dzięki temu, osoby w pobliżu szukające podobnej do Ciebie firmy, mogą Cię łatwo odnaleźć.

Red.