Pełna wersja

Sprzedaż wymaga wysiłku

2020-06-09 13:44

Handel w obecnych czasach nie opiera się li tylko na dobrym produkcie. Obecnie sprzedaż stała się dość skomplikowanym procesem, przebiegającym na wielu poziomach, którego efektem ma być wzrastający obrót, a co za tym idzie - duży zysk. Żeby nasz produkt lub usługa dotarły do klienta potrzeba czasem specjalistycznego wsparcia, które pozwoli na uzyskanie spektakularnego efektu w krótkim czasie. Do tego wymagana jest wiedza, dzięki której zaistniejemy w odpowiedni sposób, zarówno w przestrzeni małego, wiejskiego sklepu jak i wielkopowierzchniowego supermarketu.

1. Profesjonalna sprzedaż dla każdego

2. Diabeł tkwi w szczegółach

Profesjonalna sprzedaż dla każdego

Poszukując różnych możliwości wdrożenia naszych handlowych planów w życie, nie sposób nie spotkać się z takim pojęciem jak merchandising. Poszukując odpowiedzi na pytanie, czym on tak naprawdę jest, możemy skorzystać z zasobów sieciowych. Wśród firm oferujących tego typu szeroko pojmowaną opiekę nad naszym produktem, znajdziemy między innymi propozycję merchandisingu profesjonalnego OEX Cursor. Dzięki ich wiedzy, odpowiednio dobranemu zespołowi profesjonalistów, dysponujących doświadczeniem, otrzymamy wsparcie w procesie sprzedażowym na takim poziomie, który przyniesie nam sukces. Dzięki odpowiedniemu rozbudowaniu struktur nadzorujących procesy merchandisingu są oni w stanie podołać nie tylko małym, ale i wielkim, ogólnopolskim operacjom. Żeby temu podołać, zatrudniają prawie dwa tysiące pracowników oraz pracownic.

Diabeł tkwi w szczegółach

Merchandising to nie tylko obecność naszego towaru na konkretnej półce. Profesjonalna obsługa tego typu zleceń polega także na multifacingu, czyli grupowaniu takich samych produktów w jednym miejscu, by stworzyć wrażenie ich dużej ilości, szybkie zapełnianie pustych miejsc, czy też rozmieszczanie obok siebie wyrobów tematycznie ze sobą połączonych, ale pochodzących z różnych grup. Dochodzą do tego regularne raporty z obsługi poszczególnych miejsc sprzedaży, dokumentacja fotograficzna, kontrola przydatności terminów do spożycia, zwroty produktów, a także porządkowanie przestrzeni handlowej i materiałów, czyli POSM (point of sales materials). Wszystko to się odbywa w oparciu o profesjonalnie przygotowaną pełną strategię obecności produktu w przestrzeni handlowej. Tylko prawidłowe rozplanowanie tych wszystkich procesów, w oparciu wiedzę, a także konkretne analizy zachowań klientów oraz klientek, oparte na wnioskach ekspertów, pozwolą nam na odniesienie sukcesu w handlu.

Red.