Pełna wersja

Jak przyciągnąć nowych Klientów? 4 najlepsze praktyki SEO

2021-03-01 09:26

Czy wiedziałeś, że ponad 15,7 mln Polaków (53,9 proc. populacji) dokonało zakupów przez Internet tylko w ciągu ostatnich miesięcy? Każdy kto uważnie śledzi rynek e-commerce może zauważyć, że systematycznie wzrasta odsetek osób dokonujących zakupów online. Badania pokazują, że ponad 80% użytkowników trafia na stronę internetową poprzez wpisanie odpowiedniej frazy w Google, dlatego pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych stała się priorytetem każdego biznesu, który pragnie zaistnieć w sieci. Jak wzbudzić zainteresowanie potencjalnych Klientów? Jak zwiększyć sprzedaż i widoczność marki w sieci? Poznaj 4 niezawodne praktyki SEO, które pomogą wypromować Twój biznes.

Zwiększ widoczność Twojej marki - pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Ponad 70% Internautów decyduje się na wybór strony pojawiającej się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce, dlatego pozycjonowanie stron internetowych ma kluczowe znaczenie w zwiększeniu sprzedaży oraz grupy potencjalnych Klientów. Czym właściwie jest pozycjonowanie stron internetowych i dlaczego jest aż tak ważne?

Najprościej ujmując pozycjonowanie jest to szereg działań SEO, których celem jest umieszczenie pozycjonowanej strony w jak najwyższym wyniku wyszukiwania. Każda wyszukiwarka generuje listę zaindeksowanych stron internetowych, które najlepiej pasują do wyszukiwanej treści. Wyszukiwarki posiadają w sobie algorytm, który w trakcie naszego wyszukiwania oblicza ilość użytych w treści fraz kluczowych, by znaleźć dla nas najlepiej dopasowaną stronę.

Pozycjonowanie i optymalizacja mają za zadanie poprawić elementy na stronie, które mają wpływ na pozycję strony na liście organicznych wyników wyszukiwania. Przede wszystkim łączy się z zarządzaniem treścią strony, ale również jej wyglądem, czy technicznymi danymi. Sprawne SEO zwiększa szansę na zwiększenie widoczności pozycjonowanej strony w wyszukiwarce. Aby pozycjonowanie było skuteczne warto powierzyć to zadanie doświadczonym specjalistom, którzy starają się zrozumieć algorytm Google i opracują niezawodny plan działania.

Wszystko, czego szukasz jest na wyciągnięcie ręki, czyli pozycjonowanie lokalne dla firm z Biłgoraja i nie tylko.

Pozycjonowanie lokalne to idealny wybór dla firm i przedsiębiorstw, które działają i oferują swoje usługi na określonym terenie (np. warsztaty samochodowe, gabinety stomatologiczne, restauracje). Ten rodzaj pozycjonowania polega na poprawie widoczności strony internetowej dla określonych fraz w kontekście danej lokalizacji (np. województwa, miasta, dzielnicy). Pozycjonowanie lokalne zwiększa szansę na dotarcie do Klientów na danym obszarze. Ponadto użytkownikowi szukającemu konkretnej frazy w wyszukiwarce zostaną przedstawione indywidualne wyniki wyszukiwania dla miejsca, w którym aktualnie się znajduje (np. osoba aktualnie znajdująca się w Biłgoraju lub okolicach wpisując frazę “warsztat samochodowy" otrzyma wyniki firm działających w danej okolicy i oferujących te lub podobne usługi).

Content marketing, czyli wzbudź zainteresowanie swoją marką

Content marketing, czyli marketing treści to długofalowa przemyślana komunikacja z potencjalnym Klientem. Mogą to być, poradniki, artykuły sponsorowane lub eksperckie czy infografiki. Odpowiednio dobrana strategia content marketingowa wpływa korzystnie na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Atrakcyjne treści zoptymalizowane pod kątem SEO wpływają korzystnie na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. W  Sprawne SEO wiemy, jak stworzyć unikalną treść, która wywołuje określone reakcje u czytelników oraz zwiększy sprzedaż.

Reklama dźwignią handlu - marketing internetowy

Konkurencja dotyczy każdego, niezależnie od rodzaju oferowanych usług, dlatego warto wybrać przemyślaną strategię marketingową. Współcześnie marketing internetowy odgrywa wiodącą rolę w promocji marki, spychając z podium marketing tradycyjny - w końcu coraz więcej czasu spędzamy w Internecie, dlatego to właśnie w tej przestrzeni mamy większą szansę na dostrzeżenie danej reklamy.

Efektywny e-marketing opiera się na różnorodnych kanałach dotarcia, takich jak media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe, aplikacje mobilne, pocztę internetową czy portale informacyjne. Idealna reklama powinna przyciągać wzrok, intrygować oraz wzbudzić zainteresowanie marką. W zakres online marketingu wchodzi zarówno promocja produktu, usługi jaki i samej marki. Tę formę promocji marki warto powierzyć doświadczonym specjalistom, którzy opracują i wdrożą efektowny plan działania. Niezaprzeczalną zaletą marketingu internetowego są dość szybkie efekty, które przekładają się na przypływ nowych Klientów i wzrost widoczności marki w sieci.

Skuteczne pozycjonowanie i optymalizacja stron i sklepów internetowych są kluczem do zwiększenia sprzedaży, rozwoju marki oraz zbudowania trwałej relacji z Klientem. Sprawne SEO to gwarancja uzyskania pozytywnych efektów z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron i sklepów internetowych. Lata doświadczenia, merytoryczna wiedza i indywidualne podejście do Klienta sprawiają, że nasze działania przynoszą oczekiwane efekty. Wiemy, jak poprawić widoczność strony internetowej w Google, zbudować pozytywny wizerunek marki, zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie. Nie czekaj - zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania i dowiedz się jak rozwinąć swój biznes. Sprawdź na www.sprawneseo.pl

Red.