O otrzymanie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z demontażem, transportem i utylizacją odpadów azbestowych mogą ubiegać się wyłącznie osoby fizyczne mające tytuł prawny do nieruchomości zlokalizowanej na terenie miasta Biłgoraj.
Warunkiem ubiegania się o dofinansowanie jest złożenie do Burmistrza Miasta Biłgoraj stosownego wniosku wraz z załącznikami (decyzja zgłoszenia robót budowlanych uzyskana ze Starostwa Powiatowego w Biłgoraju) w terminie do 16.05.2011 r. Kolejnym etapem jest podpisanie umowy pomiędzy Dotowanym a Gminą Miasto Biłgoraj reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Biłgoraj.
Niepodpisanie umowy w ciągu 7 dni od terminu wyznaczonego przez Urząd Miasta spowoduje skreślenie z listy beneficjentów. Druki wniosków dostępne są:
a) w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Miasta Biłgoraj ul. Kościuszki 13, pokój nr 24 i 25 (II piętro),
b) na stronie internetowej miasta www.bilgoraj.pl,
c) w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Biłgoraj.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Miasta, do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel w bieżącym roku.