Pełna wersja

Ulotki z perforacją - gdzie znajdą zastosowanie?

2021-06-22 21:48

Jeśli przedsiębiorca potrzebuje szybko i skutecznie rozreklamować produkt, usługę lub promocję w obrębie jednej lokalizacji, może do tego celu wykorzystać specjalną ulotkę z perforacją. Tego typu ulotki można wykorzystać na otwartych przestrzeniach, np. wieszając je na słupie czy tablicy ogłoszeń. Cała ich skuteczność opiera się na odrywanym fragmentom, które zainteresowany może zachować na później.

Czym wyróżniają się ulotki z perforacją?

Ulotki z perforacją inaczej nazywane są ulotkami ze zrywkami. Oznacza to, że na dole kartki mogą znaleźć się niewielkie fragmenty z informacjami, takimi jak adres czy numer telefonu, które za pomocą odcięcia dziurkami, można oderwać od reszty. Oprócz standardowych ulotek z wieloma małymi elementami do oderwania istnieje możliwość zamówienia ulotki dzielonej na 3 części, z której każdą również można oderwać. Ulotki w obu tych wersjach występują najczęściej w formacie A4, a więc są czytelne i zawierają dość dużo miejsca na potrzebne informacje.

Gdzie sprawdzą się ulotki ze zrywkami?

Ulotki ze zrywkami dedykowane są przedsiębiorcom, którzy chcą ogłosić jakieś informacje w uproszczonej treści, w której to przedstawią swoją ofertę. Na takiej ulotce zamieszczane są dane do autora ogłoszenia i sposób kontaktu z nim. Mogą dotyczyć drobnych usług edukacyjnych, porządkowych lub poszukiwań przedmiotów, ludzi i zwierząt. Kolejnym zastosowaniem jest reklama graficzna. Zawiera ona najczęściej kreatywne hasło, zdjęcie lub grafikę, która przyciągnie uwagę odbiorcy. Ma na celu wywołać zainteresowanie przekazem i zapamiętanie marki. Ulotkę z perforacją chętnie wykorzystują również sklepy i restauracje, aby umieścić w nich kupony promocyjne. Przechodząc ulicą, klient może zerwać kupon i wykorzystać go przy zamawianiu produktów czy usług. Taka forma kuponów zachęci klientów do skorzystania z oferty i będzie miłą odskocznią od popularnych rabatów online. Szybki i łatwy proces zamawiania tego typu ulotek gwarantuje opłacalność.

Red.