Pełna wersja

Wizualizacje wnętrz to świetny sposób na marketing dla deweloperów!

2021-10-10 21:07

Kupienie mieszkania to dla większości osób ogromna inwestycja. Niejednokrotnie klienci kupują mieszkanie w bloku, który jest w trakcie budowy, a zdarza się też, że decydują się na zakup tak zwanej "dziury w ziemi". Dla wielu osób jest to stres, który można zminimalizować pokazując im ich przyszłe mieszkanie w formie wizualizacji 3d.

Zaprezentowanie realnego projektu pomoże poradzić sobie z niepewnością i wahaniem potencjalnego klienta, czy kupno mieszkania w naszej inwestycji to dobry wybór. To także świetny pomysł na kampanie reklamowe i branży nieruchomości i prezentacja inwestycji deweloperskich. Taka wizualizacja pozytywnie wpływa na wizerunek dewelopera i jest nowoczesnym sposobem na marketing dla deweloperów.

Czym jest wizualizacja 3d i jak pomaga zdobyć potencjalnego klienta?

Wizualizacje wnętrz 3d to nic innego, jak projekt mieszkania zaprezentowany w technologii 3d. W tego typu projekcie możemy pokazać klientowi wszystko - od ścian i sufitów po najmniejsze detale, jak stolik kawowy czy krzesła. Tak jak wielu mamy klientów, tak wiele projektów możemy stworzyć. W zależności od upodobań możemy zwizualizować mieszkanie w stylu skandynawskim, nowoczesnym, klasycznym, a nawet bardzo awangardowym. Żeby zaspokoić gusta naszych klientów, możemy uzupełnić projekt o różne elementy: obrazy, wazony, dywany czy inne domowe akcesoria. Dzięki temu klient będzie widział, że mieszkanie da mu nieograniczone możliwości dekorowania.

Dla dewelopera taka wizualizacja to niezbędne narzędzie marketingowe. Oczywiście, można opowiedzieć o planach na zagospodarowanie budynku, można opowiedzieć też, jak pięknie będzie wyglądać wyspa kuchenna albo duża kanapa na środku salonu, ale pokazanie tego w formie trójwymiarowej jest gwarancją, że nasz klient zapamięta, jakie czuł emocje oglądając swój przyszły dom. A nic innego nie pomaga w sprzedaży lepiej niż pozytywne emocje. Pokazując klientowi realny dom w postaci wizualizacji 3d, przechodzimy z nim przez kuchnię, salon, łazienkę. Można powiedzieć, że metaforycznie "stajemy" w każdym z tych pomieszczeń razem z klientem. To o wiele bardziej profesjonalne niż pokazanie rysunku technicznego, który jest tylko suchym projektem.

Kampanie reklamowe a wizualizacje 3d?

Stworzenie tego typu wizualizacji ma wiele korzyści. Poza tym, że buduje wizerunek firmy jako godnej zaufania i pozwala na budowanie świadomości marki, to przede wszystkim - oszczędność pieniędzy. Nie musimy przygotowywać prawdziwego mieszkania pokazowego ani makiety mieszkania. Drugą zaletą jest szerokie spektrum miejsc, w których można wizualizacje prezentować w dzisiejszych czasach:

Na wyobraźnię nic nie działa lepiej niż obraz. Klient, widząc wykończone mieszkanie wyobrazi sobie rodzinę albo przyjaciół siedzących przy stole, wspólne święta czy relaks we własnej łazience. Pokazując mu projekt w formie wizualizacji 3d mamy gwarancję, że wzbudzimy pozytywne emocje, a to już mały krok do sprzedaży mieszkań.

Red.