Pełna wersja

Zapłaciła za zamówienie, ale nie otrzymała towaru

2021-10-21 09:44

Zakupy w internecie staÅ‚y siÄ™ naszÄ… codziennoÅ›ciÄ…. To niewÄ…tpliwa wygoda i uÅ‚atwienie w codziennym życiu. Jednak tak jak w Å›wiecie realnym tak i w wirtualnym możemy paść ofiarÄ… oszusta. FaÅ‚szywe sklepy internetowe, nieuczciwi sprzedawcy, oszustwa telefoniczne to sposoby na uzyskanie korzyÅ›ci finansowych kosztem użytkowników internetu. PrzekonaÅ‚a siÄ™ o tym mieszkanka BiÅ‚goraja, która pomimo uiszczenia opÅ‚aty za zamówienie, nie otrzymaÅ‚a upragnionej przesyÅ‚ki.

W środę 20 października do biłgorajskich policjantów zgłosiła się 41-letnia mieszkanka Biłgoraja, która padła ofiarą oszustwa.

Jak relacjonuje mł. asp. Joanna Klimek kobieta na popularnym serwisie społecznościowym znalazła ofertę sprzedaży ubranek dziecięcych. - Za pośrednictwem komunikatora nawiązała kontakt ze sprzedającą i ustaliła kwotę jaką ma za nie zapłacić. Kobieta przelała 100 złotych na wskazane konto jednak zamówienia nie otrzymała a kontakt ze sprzedającą się urwał - informuje mł. asp. Klimek.

Teraz policjanci prowadzą w tej sprawie czynności i apelują o zachowanie ostrożności podczas zakupów online. Przestrzegajmy kilku podstawowych zasad aby zminimalizować ryzyko stania się ofiarą oszustów:

JK/Red.