Pełna wersja

Designerskie wtopy przy projektowaniu stoisk na branżowe eventy. Tak tego nie rób!

2023-08-19 23:10

Zaprojektowanie dobrego stanowiska firmowego na branżowe eventy lub inne takie wydarzenia to naprawdę złożony proces, który wymaga profesjonalizmu na praktycznie każdym etapie. Warto tutaj wspomnieć, że nawet najdrobniejsze potknięcie w dowolnej fazie projektu może Cię kosztować nie tylko czas i pieniądze, ale również potencjalnie zmniejszoną liczbę osób zainteresowanych ofertą. W tym artykule skupiamy się na designerskich babolach. Jeżeli nie uważasz, że wygląd stanowiska jest kluczowym czynnikiem do przyciągnięcia uwagi Klientów, musimy Cię zmartwić. Kupują oni oczami, a w tym poradniku dowiesz się, jak sprawić, żeby kupili również i Twoją firmę. Sprawdź!

Masz tylko 5 sekund na zwrócenie uwagi odbiorcy. Nie możesz ich zmarnować

Marketingowa zasada pięciu sekund doskonale sprawdza się w projektowaniu różnych rzeczy. I tak samo będzie w przypadku tworzenia stoisk na branżowe wydarzenia. Masz przecież tylko ułamek chwili, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie . Podobnie jak dziesiątki innych firm, jakie aktualnie przebywają na tym samym wydarzeniu. Twoja mobilna placówka musi więc od samego początku przykuwać wzrok, ale niech robi to w estetyczny i zgrabny sposób . Skorzystanie z jaskrawych kolorów i kontrowersyjnych elementów nie będzie najlepszym rozwiązaniem. Zamiast tego, skup się na wykorzystywaniu barw bezpośrednio nawiązujących do prowadzonej przez Ciebie firmy. Na stronie internetowej qubesystem.pl możesz zamówić wykonanie całego stanowiska wraz z dobrej klasy projektem wizualnym. Dostarcz niezbędne dane i  zdaj się na specjalistów . Tak doświadczeni, jak OMEGA SYSTEM, z pewnością stworzą stanowisko wyróżniające się na tle konkurencji. I w takim przypadku, będzie to wyróżnienie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Zalejesz Klienta niepotrzebnymi informacjami? Istnieje spora szansa, że go stracisz

Designerskim strzałem w kolano w wielu przypadkach okazuje się być nieumiejętne rozdzielanie proporcji pomiędzy grafikami a tekstem. Zapamiętaj - Twój potencjalny Klient nawet nie będzie miał odpowiedniej ilości czasu , by zapoznać się ze ścianami opisów, opowiadań czy innymi takimi rzeczami. Idealna proporcja może być tylko jedna: maksimum przekazu graficznego , minimum przekazu tekstowego. Ogranicz się do nagłówków oraz haseł reklamowych, resztę postaraj się zaprezentować graficznie. To zdecydowanie szybciej zapadnie w pamięć odwiedzających Ciebie osób i nie spowoduje efektu odrzucenia, na jaki z pewnością naraziłbyś się przy samym tekście.

Wykorzystaj swój asortyment, logo czy nawet pracowników. Stoisko musi być Twoje!

W przeciwnym wypadku, zginiesz w tłumie niemal identycznych rozwiązań. Musisz nam uwierzyć. Na branżowych targach będzie ich naprawdę sporo. Nijakie stanowiska błyskawicznie odchodzą do lamusa, a w ich miejsce Klienci decydują się odwiedzać te miejsca, gdzie gołym okiem widać, jaka firma stoi za danym projektem . Idealnie byłoby wykorzystać wizerunek pracowników - to buduje zaufanie. Natomiast jeżeli nie jest to możliwe, śmiało umieść nawiązanie graficzne do produktów bądź usług z oferty . Nie zapominaj o logo, to obowiązkowy element każdego stanowiska. Warto użyć je kilka razy, ale musisz uważać. Co za dużo, to nie zdrowo. Także w tym wypadku!

Red.