Pełna wersja

Po 11 latach do Biłgoraja wraca punkt obsługi klienta PGNiG

2023-09-11 12:13

W poniedziaÅ‚kowe przedpoÅ‚udnie 11 wrzeÅ›nia oficjalnie zostaÅ‚ uruchomiony biÅ‚gorajski punkt obsÅ‚ugi klienta PGNiG. BÄ™dzie czynny dwa razy w miesiÄ…cu.

Na uroczyste otwarcie, uruchomionego po 11 latach przerwy punktu obsługi klienta PGNiG w Biłgoraju zaprosili: posłanka Beata Strzałka, starosta Andrzej Szarlip, obecna była także wiceprezes PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o. o. Dorota Kleszczewska.

Punkt zlokalizowany został w budynku przy ul. Włosiankarskiej (obecna siedziba KRUS).

- Dla nas kierunek wschodni jest bardzo ważny, trwa gazyfikacja właśnie ściany wschodniej, wiec my za tym podążamy, podążamy za naszymi klientami, również bezpośrednio. Po analizie potrzeb klientów okazało się, że tu w Biłgoraju mamy ich ok. 500, do tej pory musieli przebywać dystans kilkudziesięciu km do pobliskiego Zamościa, czy Leżajska. To utrudniało dostęp do naszego punktu, wychodzimy więc naprzeciw oczekiwaniom - mówiła wiceprezes PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o. o. Dorota Kleszczewska, zachęcając równocześnie do korzystania z elektronicznej możliwości kontaktu.

- Cieszę się bardzo, że taka decyzja została podjęta i po 11 latach do Biłgoraja wrócił punkt obsługi klienta, dziękuję za to zarówno pani prezes, ale także poseł Beacie Strzałce, która osobiście o to zabiegała. To jest niezwykle ważne dla naszych mieszkańców, od dziś wszystkie formalności będzie można załatwić na miejscu - dodał Andrzej Szarlip, wyjaśnił też, że w skali powiatu jest ok. 5 tys. klientów PGNiG.

- To odpowiedź na oczekiwania wyrażane przez naszych mieszkańców - mówił poseł Beata Strzałka, dodając, że działania w tym kierunku podjęła już w 2021r., na przeszkodzie stanęła jednak pandemia. - Okazało się jednak, że PGNiG jest otwarte na klientów, a dla nas ułatwienie bezpośredniego kontaktu było niezwykle istotne. Tam, gdzie wiele osób ma problem z zasięgiem internetu, to właśnie taka forma daje gwarancję szybkiego załatwienia sprawy - podsumowała parlamentarzystka.

Biuro będzie otwarte dla interesantów dwa razy w miesiącu, jednak jeśli będzie taka potrzeba rozważona zostanie możliwość uruchomienia punktu w dodatkowych terminach.

red.