Pełna wersja

Kompleksowa obsługa sklepu internetowego czy doraźna pomoc? Co wybrać?

2024-03-08 11:19

Oszczędność pieniędzy kontra oszczędność czasu - to odwieczny dylemat przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swój marketing internetowy, ale obawiają się zbyt dużych kosztów. Czy jednak czas poświęcony na takie zadania jest tego warty? Sprawdźmy.

Samodzielnie realizowany marketing

Wielu przedsiębiorców na przestrzeni lat z uśmiechem politowania reagowało na oferty agencji marketingowych, które oferowały swoje wsparcie w zakresie prowadzenia i pozycjonowania strony i dbania o social media. Zdecydowana większość przedsiębiorców reagujących w ten sposób do dzisiaj stoi w miejscu pod kątem rozwoju i zastanawia się, dlaczego klienci idą do konkurencji. Rozwiązanie jest proste - idą do konkurencji, bo to ona jest w sieci widoczna.

I czasem nawet wyższa jakość czy niższa cena nie pomaga w przyciągnięciu klientów a my, chcąc oszczędzić kilkaset złotych miesięcznie, marnujemy nawet kilkadziesiąt godzin miesięcznie na to, by finalnie osiągnąć mizerny efekt SEO. Konkluzja? Samodzielne pozycjonowanie i tworzenie strategii marketingowych to obszar zarezerwowany jedynie dla osób, które mają w tym prawdziwe doświadczenie.

Pełne wsparcie agencji marketingowej

Na drugim biegunie możemy znaleźć firmy, które wiedzą, czego chcą i są świadome swojego potencjału SEO, a jednocześnie ograniczeń zasobów i możliwości. Nic w tym dziwnego - nie wszyscy są ekspertami od wszystkiego i biznes dawno już nauczył się, że pewne obszary swojej działalności należy delegować profesjonalistom. Tak robią firmy, które zaufały agencji marketingu internetowego http://funkymedia.pl i są w stanie poświęcać swoją energię na rozwój innych wymiarów swojej firmy, marketing jednocześnie zostawiając w dobrych rękach. To oczywiście kosztuje, ale w długim okresie są to koszty w całości pokryte przez korzyści.

Pomoc przy pojedynczych projektach

Współpraca z agencją marketingową nie zawsze musi oznaczać pełnego, kompleksowego wsparcia w każdym elemencie. Być może potrzebujemy pomocy z konkretnymi tematami i w takim wypadku współpraca z agencją może być równie owocna.

Cykliczny audyt SEO? Delegowanie content marketingu? A może wsparcie w koordynacji pierwszych kampanii Google Ads? W każdym wypadku agencja Funkymedia służy pomocą i zapewni pełne wsparcie przy takich projektach. Być może przekonamy się do tego, że warto zaufać agencji także w innych obszarach, a nasza współpraca będzie rozszerzona na kolejne obszary?

Red.