Pełna wersja

Stanowisko sekretarza do obsadzenia

2024-05-10 08:38

W związku z przejściem na emeryturę wieloletniego sekretarza gminy Goraj, burmistrz ogłosił konkurs na to stanowisko. Jakie wymagania musi spełnić osoba, która będzie ubiegać się o pracę?

Burmistrz Goraja ogłosił nabór na stanowisko sekretarza gminy. Kandydaci zainteresowani pracą muszą spełniać określone wymagania oraz posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności.

Wymagane jest posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach. Alternatywnie, kandydaci mogą posiadać czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych oraz dwuletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

Preferowane są osoby posiadające wyższe wykształcenie w kierunkach takich jak administracja, ekonomia, czy zarządzanie w sektorze publicznym. Ponadto kandydaci nie mogą być członkami żadnej partii politycznej i muszą cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Wśród dodatkowych kryteriów, istotnych dla wykonywania obowiązków na stanowisku sekretarza, wymieniono umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy, znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych, wysoką kulturę osobistą oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Ponadto, kandydaci powinni wykazywać inicjatywę w zdobywaniu wiedzy oraz umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.

Zakres obowiązków sekretarza, obejmuje szereg zadań związanych z organizacją i funkcjonowaniem urzędu oraz realizacją polityki samorządowej. Należą do nich m.in. zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania urzędu, rozdzielanie korespondencji między różnymi referatami oraz jednostkami organizacyjnymi, realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi, opracowywanie i aktualizacja statutu gminy oraz regulaminu organizacyjnego urzędu, nadzór nad organizacją i dyscypliną pracy, opracowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania, a także prowadzenie spraw związanych z obronnością państwa.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Goraju przy ul. Bednarskiej 1 lub przesłać na adres urzędu w terminie do 14 maja do godziny 13.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko pracy Sekretarza Gminy"

Red.