Pełna wersja

Zabudowa busa - jak wykorzystać przestrzeń w samochodzie dostawczym?

2024-08-26 10:31

Transport dużej ilości zróżnicowanego ładunku to problem, z jakim borykają się firmy z wielu branż. Niestety w praktyce samochody opuszczające fabryki nie posiadają niezbędnego wyposażenia, dlatego przedsiębiorcy muszą uciekać się do doraźnych, często mało efektywnych rozwiązań. Znacznie lepszym rozwiązaniem okazuje się zabudowa busa na narzędzia. Jak ją wybierać i na co zwrócić uwagę?

Zabudowa warsztatowa busa. Kto skorzysta z takiego rozwiązania?

Zabudowa serwisowa to spersonalizowane wyposażenie przestrzeni załadunkowej w autach transportowych. Pozwala na maksymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni, zapewniając jednocześnie komfortową jazdę oraz bezpieczeństwo przewożonego ładunku. Zabudowa samochodowa to popularne rozwiązanie wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba przewozu dużej ilości towaru oraz transportu sprzętów kosztownych (np. specjalistyczne aparaty pomiarowe, elektronarzędzia) albo elementów drobnych lub nieformatowych. Sięgają po nią firmy zajmujące się:

Dobra zabudowa busa powinna przede wszystkim uwzględniać potrzeby konkretnej firmy. Jeśli szukasz indywidualnego podejścia do klienta i komponentów wysokiej jakości, sprawdź: https://gemapoland.pl/zabudowy-warsztatowe-bilgoraj/.

Zabudowy marki GEMA Poland to modułowe systemy, które mogą składać się z takich elementów, jak regały z wytrzymałymi półkami, systemy szuflad, pojemniki i kuwety na drobne elementy, uchwyty montażowe na skrzynie narzędziowe i sprzęt specjalistyczny czy blaty robocze. Możliwość zaprojektowania praktycznie dowolnego elementu powoduje, że zabudowa może być zaadaptowana do każdych potrzeb.

Z jakich materiałów powinna być wykonana zabudowa serwisowa?

Najprostsza zabudowa aut składa się najczęściej z pasów montażowych uzupełnionych o proste, ciężkie regały z półkami. Do ich wykonania zwykle używa się taniej pilśni, płyty wiórowej oraz ciężkiej stali nierdzewnej. Na krótką metę może się wydawać, że takie materiały spełnią swoje zadanie, ale zabudowę da się wykonać znacznie lepiej.

Przede wszystkim metalowy stelaż powinien być zaprojektowany z aluminium. Jest ono lżejsze od stali o ponad 60%, zapewniając równie wysoką wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne, trwałość i nośność. Niska masa własna powoduje ograniczenie spalania paliwa.

Z kolei takie elementy, jak półki czy szuflady w nowoczesnych projektach powstają z wytrzymałego i lekkiego kompozytu. Niewrażliwy na wilgoć, elastyczny i odporny na uderzenia, promieniowanie UV idealnie nadaje się do tego zadania. Nie hałasuje też podczas jazdy, jak popularne blachy stalowe.

Jak wybierać producenta zabudów serwisowych?

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje samochody firmowe są przygotowane do pracy w ciężkich warunkach, sprawdź ofertę GEMA Poland. To polski producent zabudów, który od 30 lat dostarcza spersonalizowane rozwiązania przedsiębiorcom działającym w różnych sektorach. Dzięki zastosowaniu opatentowanych rozwiązań firma GEMA jest liderem w zakresie dostarczania praktycznych, ergonomicznych elementów, które rozwiązują realne problemy. Lekkie i wytrzymałe zabudowy są wyposażone w szereg udogodnień, jak ruchome separatory w szufladach czy gęsto rozmieszczone otwory montażowe pozwalające na wygodną rearanżację wyposażenia przestrzeni ładunkowej. Unikalny system montażowy zapewnia komfortową jazdę na każdym dystansie niezależnie od stopnia załadowania bagażnika. Zyskaj przewagę w biznesie dzięki zabudowie szytej na miarę!

Red.