Władze gminy Potok Górny poinformowały o unieważnieniu postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Sportu i Rekreacji. Konkurs, ogłoszony 8 listopada 2024 r., został odwołany z powodów formalnych. Jak wynika z zarządzenia nr 70/2024 wydanego przez wójta gminy 25 listopada, przyczyną unieważnienia były błędy w ogłoszeniu o naborze, polegające na niewłaściwym wskazaniu niezbędnych wymagań dla kandydatów.
Pierwotnie ogłoszenie konkursowe przewidywało, że osoba ubiegająca się o stanowisko dyrektora powinna posiadać wykształcenie wyższe w dziedzinach takich jak wychowanie fizyczne, sport, turystyka, ekonomia, prawo, zarządzanie lub marketing. Dopuszczalne było również wykształcenie magisterskie w innych dziedzinach, pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w jednej z wymienionych specjalności. Wymagany był także co najmniej pięcioletni staż pracy oraz pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju ośrodka.
Dodatkowymi atutami miało być doświadczenie w branży sportowej, praca na stanowiskach kierowniczych, znajomość przepisów administracyjnych i finansowych oraz umiejętność pozyskiwania środków zewnętrznych. Kandydaci powinni także wykazać się odpornością na stres, zdolnością działania w sytuacjach kryzysowych i posiadaniem prawa jazdy kategorii B.
Dyrektor ośrodka miał odpowiadać za zarządzanie jednostką, administrowanie jej mieniem, prowadzenie gospodarki finansowej, pozyskiwanie funduszy zewnętrznych, ochronę mienia oraz współpracę z lokalnymi organizacjami w celu popularyzacji sportu i rekreacji.
W zarządzeniu zaznaczono, że dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów zostaną zwrócone nadawcom. Informacje dotyczące ewentualnego ponownego ogłoszenia konkursu na to stanowisko nie zostały jeszcze podane.