Urząd Miejski w Tarnogrodzie poszukuje osoby na stanowisko informatyka. Kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych. Wymagane jest także wykształcenie średnie związane z informatyką oraz znajomość przepisów dotyczących samorządu gminnego, ochrony danych osobowych i informatyzacji administracji publicznej.
Dodatkowymi atutami będą doświadczenie zawodowe na stanowiskach informatycznych, wykształcenie wyższe oraz znajomość systemów takich jak Windows Server, CMS czy oprogramowania biurowego. Od kandydata oczekuje się również praktycznych umiejętności w konfiguracji sprzętu komputerowego, zarządzaniu sieciami VLAN, WLAN, LAN oraz wirtualizacji systemów.
Do zadań informatyka należeć będzie m.in. nadzór nad funkcjonowaniem infrastruktury teleinformatycznej urzędu, administrowanie systemami informatycznymi, w tym Biuletynem Informacji Publicznej, a także zapewnienie bezpieczeństwa danych. Informatyk będzie również odpowiedzialny za publikację aktów prawnych, obsługę techniczną sprzętu i szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z systemów komputerowych.
Ponadto stanowisko obejmuje nadzór nad modernizacją infrastruktury informatycznej oraz współpracę z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów związanych z technologią informacyjną.
Dokumenty aplikacyjne można składać do 23 stycznia 2025 roku, do godziny 12:00, osobiście w Biurze Obsługi Interesanta lub przesłać pocztą na adres urzędu. Wymagane dokumenty obejmują m.in. list motywacyjny, CV, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i oświadczenia dotyczące spełnienia wymogów formalnych.