Choć jedna droga jest powiatowa druga wojewódzka to obie mają ogromne znaczenie dla mieszkańców, gdyż wpłynął w znacznym stopniu na poprawę bezpieczeństwa i komfort jazdy.
Drogę powiatową zrealizowano dzięki porozumieniu, które zostało zawarte pomiędzy samorządami: Powiatu Biłgorajskiego, Gminy Obsza oraz Nadleśnictwem Józefów i firmą Plantacja nad Tanwią. Montaż finansowy przedstawia się następująco: 100 tys. zł - Nadleśnictwo Józefów, 100 tys. zł - Plantacja nad Tanwią, 75 tys. zł - Gmina Obsza, 75 tys. zł - Powiat Biłgorajski. W ramach tej inwestycji powstała nowa nawierzchnia bitumiczna, wykonano też prace ziemne i przeprowadzono częściową wycinkę zarośli na poboczach.
- Ogromnie cieszę się, że udało nam się porozumieć i stworzyć taki montaż finansowy. Dziękuję panu Januszowi Żakowi prezesowi firmy Plantacja nad Tanwią z Olchowca, za znaczący udział w finansowaniu. Nie ukrywam, że gdyby nie ta pomoc, to zadanie nie byłoby tak szybko wykonane. Dziękuję także panu Nadleśniczemu Leszkowi Dmitrocy za równie znaczący wkład finansowy. Do tego zadania dołożyła się także Gmin Obsza, i tu podziękowania składam wójtowi Andrzejowi Plackowi - mówił podczas spotkania Starosta Biłgorajski Marian Tokarski. Prezes Żak zaznaczył, iż jest to strategiczna droga do jego firmy.
- W sezonie codziennie tą trasą przejeżdża kilkaset osób, poza tym korzystają z niej mieszkańcy. Dlatego tym bardziej cieszę się, że inwestycja doszła do skutku - skomentował.
Znacznie droższy był remont drogi wojewódzkiej Nr 835. Kosztował 56,85 mln zł, z czego kwota 43,5 mln zł to środki unijne. Została wykonana na odcinku ok. 13 km. na trasie Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska. Inwestycję wykonywano w latach 2010/2011 przy udziale środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego.
W ramach rozbudowy droga wojewódzka Nr 835 została wzmocniona i poszerzona. Zwiększeniu uległa jej nośność do 115kN/oś. Nawierzchnia została poszeżona do szerokości 7 m (2 x 3,5 m), wykonano również pobocza o szerokości 2 x 1,5 m i drogi serwisowe, zjazdy na posesje indywidualne i działki rolne.
10 skrzyżowań w Biłgoraju zostało zmodernizowanych, wykonano przejścia dla pieszych oraz 14 zatok autobusowych. Wybudowano i zmodernizowano 10 przepustów, a także przebudowano wiadukt nad linia kolejową.