Pełna wersja

Black Red White Konsumenckim Liderem Jakości

2013-04-23 20:05

Marka Black Red White zdobyÅ‚a najwyższe wyróżnienie - jakim jest zÅ‚ote godÅ‚o - w programie "Konsumencki Lider JakoÅ›ci 2013" w dwóch kategoriach "Meble" oraz "Meble Kuchenne". Celem programu jest wyÅ‚onienie najlepszych w opinii konsumentów marek i produktów dostÄ™pnych na polskim rynku.

Ogólnopolski program "Konsumencki Lider Jakości 2013" organizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolski dodatek Dziennika Gazety Prawnej. Laureatami programu zostają firmy, które zdobędą największą ilość głosów w zrealizowanych na potrzeby projektu badaniach konsumenckich.
Złote godło - nadane Black Red White w kategorii "Meble" oraz "Meble kuchenne" - świadczy o ogromnym zaufaniu Klientów wobec firmy i oferowanych przez nią produktów. Jak potwierdzają przeprowadzone badania, Konsumenci cenią meble Black Red White za ciekawe wzornictwo i funkcjonalne rozwiązania, różnorodność i dostępność oferty, a także za wysoką jakość i przystępne ceny.
- Zdobycie złotego godła w programie Konsumencki Lider Jakości 2013 w aż dwóch kategoriach jest dla nas niezwykle ważnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że jakość i estetyka mebli Black Red White zostały już po raz kolejny docenione przez konsumentów. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zaufanie - powiedział Mariusz Serafin, dyrektor ds. marketingu i aranżacji Black Red White SA.

Black Red White może poszczycić się ponad 20-letnią tradycją w produkcji i sprzedaży mebli. Ideą biznesową Black Red White jest oferowanie pełnej oferty produktowej w zakresie wyposażenia wnętrz oraz kompleksowej obsługi klienta na najwyższym poziomie.
W skład Grupy wchodzi BLACK RED WHITE SA i 20 spółek zależnych, w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Black Red White jest prowadzona i rozwijana - poza punktami partnerskimi - za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 64 salony, w tym 12 sklepów wielkopowierzchniowych.
Dominującą pozycję w Grupie Black Red White zajmuje spółka BLACK RED WHITE SA. Pełni ona nadzór właścicielski nad podmiotami zależnymi oraz sprawuje funkcję koordynującą w zakresie zakupów, produkcji i sprzedaży prowadzonych przez spółki należące do Grupy.
Na rzecz Black Red White - w spółkach zależnych oraz współpracujących z Grupą - pracuje łącznie ponad 11 tys. pracowników.

Red.