Pełna wersja

Black Red White Konsumenckim Liderem Jakości

2013-04-23 20:05

Marka Black Red White zdobyła najwyższe wyróżnienie - jakim jest złote godło - w programie "Konsumencki Lider Jakości 2013" w dwóch kategoriach "Meble" oraz "Meble Kuchenne". Celem programu jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i produktów dostępnych na polskim rynku.

Ogólnopolski program "Konsumencki Lider Jakości 2013" organizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolski dodatek Dziennika Gazety Prawnej. Laureatami programu zostają firmy, które zdobędą największą ilość głosów w zrealizowanych na potrzeby projektu badaniach konsumenckich.
Złote godło - nadane Black Red White w kategorii "Meble" oraz "Meble kuchenne" - świadczy o ogromnym zaufaniu Klientów wobec firmy i oferowanych przez nią produktów. Jak potwierdzają przeprowadzone badania, Konsumenci cenią meble Black Red White za ciekawe wzornictwo i funkcjonalne rozwiązania, różnorodność i dostępność oferty, a także za wysoką jakość i przystępne ceny.
- Zdobycie złotego godła w programie Konsumencki Lider Jakości 2013 w aż dwóch kategoriach jest dla nas niezwykle ważnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że jakość i estetyka mebli Black Red White zostały już po raz kolejny docenione przez konsumentów. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zaufanie - powiedział Mariusz Serafin, dyrektor ds. marketingu i aranżacji Black Red White SA.

Black Red White może poszczycić się ponad 20-letnią tradycją w produkcji i sprzedaży mebli. Ideą biznesową Black Red White jest oferowanie pełnej oferty produktowej w zakresie wyposażenia wnętrz oraz kompleksowej obsługi klienta na najwyższym poziomie.
W skład Grupy wchodzi BLACK RED WHITE SA i 20 spółek zależnych, w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Black Red White jest prowadzona i rozwijana - poza punktami partnerskimi - za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 64 salony, w tym 12 sklepów wielkopowierzchniowych.
Dominującą pozycję w Grupie Black Red White zajmuje spółka BLACK RED WHITE SA. Pełni ona nadzór właścicielski nad podmiotami zależnymi oraz sprawuje funkcję koordynującą w zakresie zakupów, produkcji i sprzedaży prowadzonych przez spółki należące do Grupy.
Na rzecz Black Red White - w spółkach zależnych oraz współpracujących z Grupą - pracuje łącznie ponad 11 tys. pracowników.

Red.