Pełna wersja

Model wspiera organizacje lokalne

2013-11-08 11:19

W poÅ‚owie 2013 roku, firma Model Opakowania Sp. z o.o., wprowadziÅ‚a zmiany w polityce wspierania dziaÅ‚alnoÅ›ci organizacji lokalnych. Najważniejsza zmiana dotyczyÅ‚a ograniczenia terminu skÅ‚adania wniosków o wsparcie. W zwiÄ…zku z tym, organizacje i instytucje zainteresowane wsparciem ze strony firmy Model w 2014 roku, powinny zÅ‚ożyć odpowiedniÄ… aplikacjÄ™ do 30 listopada bieżącego roku.

Termin ten dotyczy zarówno wniosków o wsparcie finansowe, jak i rzeczowe. Na wybór projektów, w które zaangażuje się Model Opakowani, wpływ będzie miała głównie ich tematyka i korzyści, jakie przyniosą ich adresatom i całej społeczności lokalnej. Jak mówi Magdalena Murat, specjalista ds. marketingu firmy Model, priorytetem są nadal inicjatywy proekologiczne - Jedną z zasad, którą kierujemy się w naszej codziennej pracy jest gospodarność,. Wyraża się m.in. w trosce o ekologiczność surowców czy racjonalne zarządzanie odpadami. W ten sposób, na co dzień dbamy o nasze naturalne otoczenie. Chcielibyśmy by organizacje lokalne wsparły nas w propagowaniu idei gospodarności i budowaniu świadomości ekologicznej.

Położenie akcentu na projekty edukacyjne, konkursy, akcje i wszelkie inne inicjatywy, propagujące wśród dzieci i młodzieży ideę życia w poszanowaniu środowiska naturalnego, nie oznacza jednak, że działania o innej tematyce nie mają szansy na uzyskanie poparcia firmy Model. Tak, jak od ponad 15 lat, tak nadal ważne jest dla niej, wspieranie dzieci i młodzieży w rozwoju ich pasji i talentów. Należy jednak zaznaczyć, że o rozpatrywaniu wniosku decyduje data jego wpływu. Zgłoszenia złożone po terminie nie będą analizowane.

Szczegółowe informacje na temat zasad przyznawania wsparcia oraz formularze wniosków dostępne są na stronie internetowej firmy, www.modelgroup.com, w zakładce Dokumenty (Ścieżka dostępu: www.modelgroup.com - O nas - Download - Dokumenty). Pytania i wątpliwości można kierować do Magdaleny Murat (tel. 84 686 92 31, magdalena.murat@model.pl).

Red.