Młodzi ludzie podczas spotkania brali udział w grach i ćwiczeniach, dzięki którym poznali różnego typu zawody oraz umiejętności niezbędne do ich wykonywania, nauczyli się kojarzyć swoje zasoby osobiste z konkretnymi zawodami, a także przypomnieli sobie swoje największe dotychczasowe sukcesy. Poznali także bezpłatne narzędzie "Twój potencjał" przeznaczone dla osób zastanawiających się nad wyborem ścieżki zawodowej, dostępne online w serwisie www.praca-enter.pl.
W spotkaniu wzięło udział 15 osób.
- To było bardzo interesujące spotkanie - wypowiada się jedna z uczestniczek Paulina Dylan. - Zapoznałam się z różnymi zawodami, o których nawet nie słyszałam. P rzekonałam się, że te same umiejętności mogą być wykorzystywane w różnych zawodach - dodała.
"Tydzień z Internetem 2014" to ogólnoeuropejska kampania koordynowana przez Telecentre Europe, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do poznania i wykorzystania różnych możliwości, jakie daje Internet. W Polsce kampania organizowana jest po raz czwarty, a krajowym koordynatorem polskiej edycji jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
Myślą przewodnią tegorocznej kampanii jest zdobywanie i rozwijanie umiejętności cyfrowych, potrzebnych w nowoczesnej europejskiej gospodarce.
Kampanię objął honorowym patronatem Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski.