Pełna wersja

W Biłgoraju powstanie sklep "Mila"

2014-12-03 11:13

Wiemy już jaki sklep powstanie u zbiegu ulic DÅ‚ugiej i Cegielnianej w BiÅ‚goraju. Nowa sieć polskich supermarketów bÄ™dzie nosić nazwÄ™ MILA. Na terenie caÅ‚ego kraju powstanie ich 170.

O tym, że PoloMarket jednak w Biłgoraju nie powstanie portal bilgorajska.pl informował w artykule PoloMarket nie powstanie. Do tej pory spółka market-Detal nie zdradzała nazwy nowej sieci.Nazwa nowej sieci supermarketów MILA, to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: "miły, milutki". Niezależnie od sposobu dekodowania nazwy, pojawiają się z nią korzystne konotacje. Nazwie towarzyszy hasło "Zakupy, aż miło!", które jestzobowiązaniem wobec Klientów. To także obietnica, zgodnie z którą zakupy w sieci Mila, to nie tylko codzienny obowiązek, ale również lekkość i przyjemność w robieniu zakupów spożywczych. Mila to po prostu miły sklep niedaleko domu.

- Dodatkowo, jednym z najważniejszych atutów Naszej Nowej sieci supermarketów, będzie zapewnienie kompetentnej obsługi Naszemu Klientowi - to On jest dla Nas najważniejszy i to z Nim chcemy się zaprzyjaźnić. Zauważyliśmy też, rosnące znaczenie bezpośredniego kontaktu Klienta z obsługą. Chcemy zapewnić przyjemną atmosferę oraz życzliwą pomoc, której oczekują szczególnie zabiegani rodzice oraz osoby starsze. MILA to odpowiedź na ich potrzeby - zaznacza Sylwia Kocon, Dyrektor Marketingu.

Marka należy do spółki market-Detal, której Prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie
w budowaniu biznesu w handlu detalicznym, współtwórca sukcesu 'PoloMarketów". MILA to przemyślana i długo przygotowywana inwestycja spółki, która planuje intensywny rozwój sieci na poziomie 30 otwarć nowych sklepów rocznie. Spółka w najbliższych
latach planuje przeznaczyć znaczne środki na działania marketingowe i promocyjne budujące świadomość nowej marki. Będzie także inwestowała w działania mające budować przewagę konkurencyjną.

- Wyraźnie widzimy potrzebę stworzenia sklepu, który będzie łączył zalety kupowania w sklepie tradycyjnym z zaletami zakupów w dyskoncie. Ważnym elementem strategii jest również dla nas odpowiednia relacja jakości do ceny. Określiliśmy kluczowe kategorie, które do tej pory były doceniane przez naszych klientów, w których nadal będziemy się specjalizować, a są nimi: świeże warzywa i owoce, wędliny i mięsa, oraz przepyszne ciasta - mówi Artur Kasner, Prezes spółki.

Otwarcie sklepu w Biłgoraju planowane jest na luty 2015 roku.

Red.