Projekt przyczynił się do :
zmniejszenia dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów naszej szkoły poprzez udział w dodatkowych zajęciach
zwiększenia dostępności pomocy psychologiczno - pedagogicznej oraz wzmocnienia świadomości zawodowej,
rozwinięcia zainteresowań i zdolności ze szczególnym wzmocnieniem kompetencji kluczowych
doposażenia bazy dydaktycznej
Wartość projektu wyniosła 243 000 zł., z czego 128 000 zł przeznaczono na doposażenie bazy dydaktycznej w pomoce naukowe. Zakupiono m.in. najnowocześniejsze urządzenie kserograficzne, tablicę interaktywną, telewizor, DVD, laptopy, tablet, słowniki, plansze edukacyjne, książki specjalistyczne, gry edukacyjne i multimedialne, specjalistyczne oprogramowania komputerowe i wiele innych.
Szkoła zorganizowała dla uczniów zarówno podstawówki, jak i gimnazjum, w tym dla uczniów niepełnosprawnych, wiele zróżnicowanych zajęć dodatkowych z uwzględnieniem ich potrzeb. Były to:
Zajęcia z matematyki dla klas programowo najwyższych
Zajęcia językowe dla klas programowo najwyższych
Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne
Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczne
Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze
Zajęcia rozwijające zainteresowania komputerowe
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji
Indywidualne zajęcia rewalidacyjnych
Zajęcia wyrównawcze dla uczniów niepełnosprawnych
Zajęcia logopedyczne i wspomagające komunikację
alternatywną
Zajęcia z poradnictwa edukacyjno-zawodowego
Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych
Dzięki uzyskanemu dofinansowaniu ze środków unijnych szkoła poszerzyła swoją ofertę edukacyjną i bazę dydaktyczną.
~ ? | 0
A dlaczego autor artykułu nie napisał, że projekt ten realizowan
|