O stanowisko dyrektora gminnej szkoły może ubiegać się nauczyciel mianowany lub dyplomowany. Kandydat musi spełnić szereg kryteriów. Przede wszystkim wymagane jest posiadanie wykształcenia wyższego oraz tytułu zawodowego magistra, magistra inżyniera lub równorzędnego, wraz z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do pracy nauczyciela w szkole podstawowej.
Ponadto, kandydat musi ukończyć studia pierwszego lub drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania, albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą. Wymagany jest również co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej lub dydaktycznej oraz uzyskanie co najmniej bardzo dobrej oceny pracy w okresie ostatnich pięciu lat przed przystąpieniem do konkursu. Dodatkowo, kandydat musi spełniać warunki zdrowotne niezbędne do pracy na stanowisku kierowniczym oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty to m.in. uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły podstawowej, życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, poświadczone kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i stażu pracy, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych oraz oświadczenia o braku kar i postępowań dyscyplinarnych.
Termin składania dokumentów upływa 8 marca o godz. 15:15. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Biłgoraju. Istnieje również możliwość składania ofert drogą elektroniczną, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym.
Grześ | 0
Prawie nie da się na tą stronę zalogować, chyba specjalnie
|