REKLAMA
Pełna wersja
KRAJ Porada eksperta
2018.10.24 00:17 | aktualizacja: 2018.10.24 00:16

Jakie meble wybrać do sali konferencyjnej?

Dziś praktycznie niemożliwe jest to, aby w firmie nie znajdowała się sala konferencyjna. W końcu w tym miejscu mobilizuje się pracowników, rozdziela zadania, negocjuje ważne umowy, czy choćby podsumowuje projekty. Jednak, aby sala konferencyjna mogła sprostać wszystkim sytuacjom potrzeba zadbać o jej odpowiednie wyposażenie. Sprawdź, jak wybrać najbardziej funkcjonalne meble i gdzie je zakupić.
Jakie meble wybrać do sali konferencyjnej?

Meble konferencyjne - gdzie kupić?

Bardzo ważne jest to, aby wcześniej odpowiednio zaprojektować rozmieszczenie mebli w sali konferencyjnej. Dzięki temu uda nam się zmieścić wszystko to, co może okazać się niezbędne podczas zebrań. Poza tym musimy zwrócić uwagę również na to, aby meble w tym pomieszczeniu były dostosowane stylem również do innych gabinetów, aby w ten sposób zachować jednolity styl. Nie warto oszczędzać na takim wyposażeniu, jak meble konferencyjne, gdyż odbije się to na jakości, a to z kolei może mieć wpływ również na odbieranie firmy w oczach potencjalnych wspólników. Wybierając meble do Sali konferencyjnej warto zwrócić uwagę na bogaty asortyment firmy http://ergosystem.pl/.

Składane stoły

Dużym atutem stołów, które można dowolnie składać i rozkładać jest mobilność. Dzięki czemu można dostosować je do aktualnych potrzeb i zwiększyć, kiedy na spotkaniu ma pojawić się więcej osób. Oczywiście ten atut można wykorzystać głównie, gdy mamy do dyspozycji dużą przestrzeń. Niektóre modele dają jeszcze większe możliwości, gdyż kupując jeden stół mamy możliwość stworzenia z nich nawet kilku stolików i poukładania ich jak ławki. Takie rozwiązanie sprawdzi się szczególnie wtedy, gdy chcemy przeprowadzić w firmie testy kompetencyjne, czy też szkolenia.

Fotele

Kolejnym wyposażeniem, które koniecznie muszą znaleźć się w sali konferencyjnej są fotele. Bardzo ważne jest to, aby były one zarówno wygodne, jak i stylowe. W końcu liczy się pierwsze wrażenie, jednak nawet najpiękniejsze fotele, które nie zapewnią komfortu w trakcie kilkugodzinnych obrad, nie zostaną dobrze zapamiętane. Dlatego nie można tego zbagatelizować. Koniecznie muszą one mieć wygodną tapicerkę, posiadać podłokietniki i najlepiej jeszcze możliwość regulacji wysokości, aby dostosować ją do wysokości stołu.

Kontenery

Kolejnym meblem, który idealnie sprawdzi się w sali konferencyjne są kontenery. Niekiedy nie posiadamy aż tyle miejsca, aby można było zmieścić w pomieszczeniu zarówno sporej wielkości stół, jak i szafy, które mogłyby pomieścić niezbędne dokumenty. Dlatego też lepszym rozwiązaniem będą właśnie kontenery, które dzięki zamontowanym kółkom pozwalają w łatwy sposób przemieścić je w różne części sali konferencyjnej. W razie dużej ilości osób kontener można po prostu wsunąć pod stół, aby zaoszczędzić miejsce.

Inne akcesoria

W sali konferencyjnej ważne jest jednak to, aby zadbać o każdy detal. Reprezentatywność tego miejsca powinna przekonywać nas do tego, aby zwracać uwagę na porządek, estetyczność, np. kabli i funkcjonalność. Dlatego przydatne będą różne kanały kablowe, czy też porty multimedialne.

Red.
Red. dodany 24 października 2018
 
Odsłon: 4911

Czytaj podobne

Waszym zdaniem (2)

mkosier
Oceniano 1 raz  +1
Wyposażenie to obecnie już nie tylko meble. Teraz takie sale muszą być wyposażone w odpowiednie multimedia. Prezentacje produktów, szkolenia pracowników - wszystko odbywa się właściwie z pomocą prezentaji. Lub nawet odpowiednich tablic multimedialnych. Daje to naprawdę dużo większą jakość szkoleń niż tradycyjne rozwiązania. U nas Trias instalował rozwiązania powiązane z Jamboard od Google. Naprawdę robi to wrażenie i daje dużo większe możliwości edukacyjne. A to nie jedyna instalacja zrobiona przez nich. Warto brać takie firmy pod uwagę przy tworzeniu własnych centruw szkoleniowych dla własnych pracowników. Inwestycja w wiedzę pracownika zawsze się opłaca.
Gloria
  0
Stół konferencyjny oraz wygodne krzesła do podstawa. Plus dobre oświetlenie. U mnie w firmie są jeszcze z boku szafki na dokumentu i witryna z wodą mineralną. Szefowa myśli też o zorganizowaniu poczekalni, popieram ten zamysł. Przeglądałyśmy nawet w necie klasyczne, eleganckie narożniki i sofy, które by tam pasowały. Co sądzicie o tych np. : https://www.wikimeble.pl/MEBLE_TAPICEROWANE/NAROZNIKI ? Mi się podobają modele Amigo, ale szefowa planuje nabyć coś tańszego.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
w sobotę, godzina 15:02 Biłgoraj
Jubileusz biłgorajskiego liceum
W sobotę 28 września społeczność Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego im. Papieża Jana Pawła II w Biłgoraju uroczyście obchodziła jubileusz 25-lecia istnienia szkoły. Był to wyjątkowy dzień pełen refleksji, wspomnień i spotkań, który zgromadził społeczność szkolną, absolwentów oraz przyjaciół placówki.
dzisiaj, 09:25 Biłgoraj
37-latek z Biłgoraja wpadł z narkotykami i na dożywotnim zakazie
w poniedziałek, godzina 13:29 Biłgoraj
Nabór na stanowisko nadleśniczego
Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl
Pełna wersja
Polityka Prywatności RODO Kontakt
Audyty Energetyczne | Kalkulator mocy pompy ciepła | Fotowoltaika - montaż i wycena | Porównywarka Fotowoltaiki | Kalkulator mocy instalacji fotowoltaicznej