Nowa sala obsługi interesanta Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Biłgoraju została uruchomiona. Na uroczyste otwarcie zaproszono w środę, 12 lutego. Takie działania mają na celu przede wszystkim podnoszenie jakości obsługi w Starostwie, o czym mówił gospodarz powiatu Andrzej Szarlip.
- Przez wiele lat urzędy i urzędnicy kojarzyli się mieszkańcom powiatu z demonstracją władzy, brakiem przychylności, niejasnymi procedurami, piętrzeniem trudności w załatwianiu spraw administracyjnych. Podnoszenie jakości i wprowadzanie standardów obsługi klientami zmienić ten wizerunek. Chodzi o to, by mieszkańcy powiatu nabrali zaufania do urzędu, a urzędników traktowali jak profesjonalistów służących pomocą w załatwianiu spraw administracyjnych. Dobre nastawienie do urzędników nie tylko wzmocni ich pozycję zawodową, ale także ułatwi obsługę mieszkańców - mówił starosta Szarlip i dodał, że celem podnoszenia jakości jest profesjonalne i skuteczne załatwianie spraw.
Kierownik WGiGN Ireneusz Bulicz podkreślił natomiast, że wydział geodezji jest największą jednostką Starostwa Powiatowego, a dzięki remoncie sali i reorganizacji pracy będzie można znacznie polepszyć jakość obsługi interesantów. - W naszym wydziale pracują obecnie 33 osoby, zarządzanie tak dużym zespołem jest trudne i skomplikowane, jednak dzięki usprawnieniu komunikacji wewnętrznej i wydajności informatycznej sukcesywnie udaje się nam podnosić standard obsługi interesantów. Przeniesienie obowiązku kontaktu z mieszkańcami z pracowników na salę obsługi prócz ewidentnych udogodnień dla interesantów, niesie również ze sobą szereg szereg zalet dla wydziału, kadra będzie mógł skupić się na obowiązkach - mówił kierownik. Zaznaczył również, że zgłaszana była konieczność utworzenia punktu kasowego w wydziale. Takie rozwiązanie nie będzie wprowadzone (punkt kasowy znajduje się w głównym budynku), jednak w sali obsługi interesanta będzie znajdować się terminal płatniczy, za pomocą którego możliwe będzie dokonanie opłaty.
Część spotkania poświęcono również na omówienie geoportalu, informacje dotyczące jego funkcjonowania przekazała zastępca kierownika WGiGN Anna Żuk, a rzecznik prasowy Grzegorz Winnicki omówił nową stronę internetową Starostwa, która funkcjonuje już od kilku dni.
Drakkar | Oceniano 35 razy +21
Ps.A jak tam sytuacja szpitala?
|
autochton | Oceniano 21 razy +17
Zastanawia
|
dziadek | Oceniano 17 razy +17
Znam dużo lepszy sposób na usprawnien
|
autochton | Oceniano 21 razy +17
Zastanawia
|
Mudina | Oceniano 15 razy +9
Z tego co widzę to na zdjęciu 8/10 os to osoby młodsze niż Starosta więc jak to możliwe, że pracowali lata przed nim?
|
dziadek | Oceniano 17 razy +17
Znam dużo lepszy sposób na usprawnien
|
bizon | Oceniano 22 razy -12
Teraz przyjemnie będzie załatwiać sprawy urzędowe bardzo dobry pomysł z kartą płatniczą duża oszczędnoś
|
Grzegorz z Chetyna | Oceniano 18 razy +6
To całe otwarcie jest nieważne, bo nie było tam księdza z kropidłem.
|
Drakkar | Oceniano 35 razy +21
Ps.A jak tam sytuacja szpitala?
|
Drakkar | Oceniano 22 razy +12
I przez wiele lat nikt z tym nic nie robił.Ale tak się to kończy jak jest za dużo gumofilców Przez wiele lat minie jeszcze wiele lat. To chyba urzędnicy powinni być przychylni Poza tym wincyj urzedników Niech nam żyje naczelnik tysiąc lat. |